REKLAMACJE

Wszystkie nasze kominki objęte są 2-letnią gwarancją.

Jeśli zakupiony u nas produkt przestał działać skorzystaj z możliwości reklamacji. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt. Poinstruujemy Państwa o dalszych krokach.


Opakowanie
Każde urządzenie wraz akcesoriami (pilotem), kartą gwarancyjną i/lub dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym należy zapakować w oryginalne opakowanie, bądź takie, które zapewni jednakowy stopień ochrony urządzenia podczas jego transportu do serwisu.

Zalecamy również, aby przed umieszczeniem urządzenia w oryginalnym/zastępczym opakowaniu urządzenie zabezpieczyć folią bąbelkową.

Informujemy, że za prawidłowe zabezpieczenie produktów na czas ich transportu do serwisu odpowiedzialnym pozostaje nadawca przesyłki.

ZWROTY

         

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r  kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Jeśli chcą Państwo skorzystać z takiego prawa, prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt. Poinstruujemy Państwa o dalszych krokach.

Zwrot towaru przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie po wysłaniu oświadczenia, nie później niż 14 dni. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty dostarczenia do nas zwracanego towaru ponosi  Konsument. Pieniądze za towar, pomniejszone o koszty zwracamy po otrzymania przesyłki.